Thursday, December 22, 2011

::Happy Beday My Imannnn Muax3!!::

Hello sume member2 diluar saneee!!
Amboii kemain berbahagia lagi member2 disane ye...sampai xtanya kabar yang disini..ahaks!!

So saat suasana yang sungguh bergumbira dan berbahagia ini, adalah sangat bersesuaian kiranya saya mengucapkan Selamat Hari Jadi kat En.Iman a.k.a Izz Iman..

Saya sebenarnya nak bagitau En.Iman..Saya dah lama sukakan En.Iman..
En.Iman ni bukan je kelakar orangnya tapi peramah dan sesetengah orang kata 'jambu' rupanya...Siapa xsuka orang macamtu kn? Saya dapat tau je hari lahir En.Iman bakal menjelang saya terus terkocoh2 dan tergedik2 kesana kemari untuk membuat segala persiapan majlis sambutan hari lahir En.Iman...saya sangat berharap En.Iman sukakan sambutan majlis tu...Kek yang saya tempah tu pun khas saya order untuk En.Iman...Segala belon-belon tu pun, semua hasil dari nyawa saya En.Iman..Ini la pertama kali saya menyambut hari lahir En.Iman secara meriah kan? 3 tahun kita berkenalan dan baru kali ni En.Iman dapat apa yang sepatutnya..Saya doakan En.Iman seronok dan bahagia ya... ^^ Dan juga, cepat2la membesar dan xmo pelat2 dah!!!Asik makan lauk je budak kecik ni...Ahahahaha!! Acik cayaaaang Imannn~~ Emir jugeeee~~

(Halamak, aku hutang adiah ngan budak2 nih (=_='))


* Yang atas meja ni sume feveret Iman ngan Emir...
not very special for others but sooo special for both of you..kannnn~ ^^


*Nenek2 Iman n Emir... Kelas weh nenek2 ni sume..Jangan pandang sebelah mata ;D


*Budak kecik2 :* Muaaxx!!

*Budak kecik xnak potong kek n finally dah jadi beday Papa die pulak =_='


* Ibu2, Bapak2, siapa yang punya anak bilang aku~~


* Tu dia...makan jangan x makan...


* Tu dok cek apa tu atoknyaa~~ ngeee...


2 comments:

  1. haha!! Iman kepala besar...emir kecik tapi tinggi...tapi iman memang abang die yang selalu kena buli pown..uhuhu..

    ReplyDelete