Wednesday, April 27, 2011

::Sandra, A Nice Lady::

Baru sat tadi gayut ngan Miss Sandra...terputus, habis kredit la tu..hehe..Welcome to the club!!

So based on penggayutan kitorang tadi, Lala baru dapat tau Miss Sandra dalam keadaan yang tertekan...hidup ni banyak ngan masalah kn...masalah maharaja murka, masalah dayang istana...

All I can say to Miss Sandra, u are strong women and u need to be strong..need tau..compulsory..soal hati x boleh nak pakse kn..kalau sorang x nak, beratus lagi menunggu..ko je x tau sape n kat mane orang tu..sebab orang tu pn xtau ko kat mane n sape ko...huhu~mesti ko nak cakap, ayat aku same gak lagi kan..hehe..sebab itula ape yang aku percaya..Juz believe in Allah..Ko gadis yang baik, meant for lelaki yang baik...n lebih baik,baik,baik lagi dari sekarang..ape je yang jadi kat ko skrang ni ujian..n mesti ade hkmahnye kan...aku ceramah panjang2 pn aku tau ko pn da awal2 ceramah diri ko...hehe..tapi aku nak ceramah gak ;p

Aku tau ko rasional, but at the same time, ko jugak ade hak untuk lepaskan perasaan, nak rase sedih, nak rase suka, nak rase ape saje..wat mase ni aku rase, letak xam ko 1st place, masalah tempat ke-2..kadang2 kita kena jadi orang yang pentingkan diri jgk...sayang diri sendiri sebelum kita sayang orang lain...tapi ikut kesesuaianla eh..jangan selfish x kene tempat..aku bagi ceramah 5 jam xberenti2 kang..hehe..Balik KL kang, aku bawak ko jalan lagi kita g jerit dalam air same2 k...Yang lepas tu xpelah, try to let it go k...aku pn xnak la jadi batu api menambah2 lagi skit hati ko...yang penting ko kene positive. Ko ingat prinsip aku ni..kalau kita buat something baik kat orang kita pn akn d balas baik 1 hari nanti...Tapi kalau kita wat xbaik kat seseorang insyallah xbaik la jgk balasannye..tetap akan ada hasil/balasan untuk setiap yang jadi..so, bersabarlah..n paling penting, yang paling penting ni! Buktikan yang ko lebih baik drpd skrang, n biar dia rase menyesal sebab lepaskan ko...Buktikan girl power ko!!bukan soh g wrestling tau..hehe.

Kenapa aku x suruh ko fight? Fight untuk someone yang ko sayang..sebabnye aku pn sayang ko, n aku x nk tengok benda yang sama je jadi kat ko..kalau sekarang dia boleh berubah hti, x mustahil dia akn brubah hati utk kali yang lain..btol x..daripada ko kecewa berkali2 bialah habis kat cini je...believe it, u deserve for someone who is better than that! pasni pilih imam muda la plak.. aku sokong utk ko!! Hait, hait!! *(^_^)*

No comments:

Post a Comment